Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Paula Rutgers Design, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenmanagement.

Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de afdeling Klantenservice. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar PRD@kpnmail.nl of te bellen met 030 6055692 / 06 22107495

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
Paula Rutgers Design
Ter attentie van afdeling Klachtenmanagement
Wilgenrooslaan 55

3451PN VLEUTEN


U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • U bij Paula Rutgers Design een bestelling heeft gedaan;
  • Uw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;
  • U dient uw klacht binnen een tijdsbestek van 2 maanden na ontdekking defect/gebrek defect o.i.d. te melden.

 

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het hoofd van de afdeling Klantenservice.

 

© 2014 - 2020 bypaularutgersdesign | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel